loading...

مجله تفریحی پلمس

بازدید : 1665

کارهایی که به رابطه جنسی لطمه می زنند؟

همانطور که می دانید یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش می تواند سلامت روان شما را تامین کند. پس با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات برقراری رابطه جنسی فوق العاده را بررسی کنیم.

رابطه جنسی لذت بخش

قطعا زماني كه مي خواهيد با فردي سكس داشته باشيد آخرين چيزي كه مي خواهيد اين است كه وي از حس سكس خارج شود! براي اينكار اشتباهاتی وجود دارد كه به هيچ قيمتي نبايد آنها را انجام بدهيد…

کارهایی که به رابطه جنسی لطمه می زنند؟

همانطور که می دانید یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش می تواند سلامت روان شما را تامین کند. پس با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات برقراری رابطه جنسی فوق العاده را بررسی کنیم.

رابطه جنسی لذت بخش

قطعا زماني كه مي خواهيد با فردي سكس داشته باشيد آخرين چيزي كه مي خواهيد اين است كه وي از حس سكس خارج شود! براي اينكار اشتباهاتی وجود دارد كه به هيچ قيمتي نبايد آنها را انجام بدهيد…

 

1-او را نمي بوسيد!

باور كنيد يا نكنيد حقيقت اين است كه درصد بالاي 90 در مردان در هنگام سكس زنان را نمي بوسند! مردان پس از معاشقه و پس از اينكه مشغول انجام رابطه گشتند بوسيدن زن را بطور كامل فراموش مي كنند. بعضي ها دلايلي نيز دارند مبني بر اينكه ذهن آنها در آن لحظه به حركتي و كاري كه انجام مي دهند مشغول است ، يا پوزيشني را كه انجام مي دهند امكان برقراري بوسه در آن نيست. بعضيها در طول رابطه دهانشان خشك مي شود و طعم ترشي مي گيرد براي همين از بوسيدن و بوسيده شدن جلوگيري ميكنند و مسائل ديگر. اين اولين اشتباهي است كه باعث مي شود وي سير صعودي را براي ارگاسم به تاخير بياندازد.زنان دوست دارند در زمان دخول عملا مكيده شوند. آنها بوسه مي خواهند. 

2-او هنوز آماده نيست و شما شروع مي كنيد!

بسيار ساده. شما شديدا تحريك شده ايد و معاشقه مي كنيد . وي نيز با شما همراهي مي كند اما وي هنوز كاملا تحريك نشده و به اصطلاح تنها فقط سرش گرم شده.در اين مواقع از تماس با نقاط فوق العاده حساس بپرهيزد.زنان دوست دارند كه در هنگام سكس سر سينه هاي آنها را به آرامي بفشاريد و يا گاز بگيريد.كليتوريس را لمس كنيد و يا آنال را براي آنها ماساژ دهيد. اما همين كارها اگر به اشتباه در زماني شروع شود كه زن هنوز كاملا تحريك نشده و شما رابطه را آغاز كرديد ، مي تواند كاملا دردناك باشد. زنان در اين زمان بسرعت دچار درد و تيك هاي عصبي مي شوند. اين نيز باعث دورتر شدن آنها از ارگاسمشان مي گردد. در نتيجه به هيچ قيمتي اگر حس نكرديد كه در زمان معاشقه وي به مرحله اي رسيده كه بشما هجوم مي آورد ، رابطه را آغاز نكنيد.

3-تنها سينه ها و جهاز جنسي زن نيست كه حساس است!

اين كار افراد بسيار ناشي در رابطه است! مرداني كه زمان ندارند و يا حوصله ندارند و يا شديدا تحريك شده اند و تحمل ندارند و يا وارد نيستند ، تماما اينكار را انجام مي دهند! آنها براي آماده سازي زنان مي دانند كه لبها و سينه ها و جهاز جنسي آنها حساس است و وقت خود را تنها بروي آن صرف مي كنند و ديگر به ساير نقاط كاري ندارند! يك مرد نا آزموده فراموش مي كند و يا نمي داند كه تمام بدن زن سرشار از نقاط حساس براي جذب لذت است.مردان فراموش مي كنند كه بايد شانه هاي زن را ببوسند.پاهاي وي را ماساژ دهند و ببوسند. از ماساژ عضلات ساق پا و تاثيرات آن خبري ندارند. از ماساژ عضلات كول كه باعث مي شود بدن وي كاملا شل گردد اطلاعي ندارند.از بوسيدن كمر و تاثيرات آن هيچ گونه برداشتي ندارند. در نتيجه بسيار ساده است كه زنان را بصورت تيكهاي عصبي تحريك كنند. نكته ديگر اين است كه توجه به نقاطي ديگر در بدن زنان باعث مي شود كه زنان تا حدي از خود بي خود گردند كه اينبار آنها بسمت شما هجوم آورند و سعي كنند شما را نيز به همان شيوه به سطحي كه در آن قرار گرفته اند برسانند

4-وزن خود را بروي همسرتان نياندازيد!

اين نيز كار ديگري است كه افراد نا وارد انجام ميدهند. اشكالي ندارد كه در رابطه ديوانه شويد و يا بخواهيد كه مقداري به وي فشار آوريد. فشار اوردن به زنان يكي از نكات كليدي برقراري رابطه و خواست زنان است اما اصلا معني فشار آوردن چنين چيز يا چيزهاي مشابه اين عنواني كه ذكر كردم نيست.مردان نا وارد خود را فراموش مي كنند ، خود را بروي وي مي اندازند و مشغول مي گردند. چنين چيزي تنها يك كابوس براي زنان است.بسياري از زنان ترجيح مي دهند كه در طول رابطه تحت كنترل باشند و مرد باشد كه آنها را در بر مي گيرد اما تحمل كردن وزن مرد اصلا چيزي نيست كه آنها خواستار آن باشند. مورد ديگر اينكه بخاطر تصور اينكه مرد بروي زن قرار گرفته است بسياري از پوزيشنها را نمي توانند انجام دهند.چراكه اصلا به زاويه مچ پاها و شكل سائدها در پوزيشنها توجه نمي كنند كه باعث شده تمامي وزن بدن بروي زمين منتقل گردد و زن چيزي را حس نكند.

5- شما يا دير ارگاسم مي شويد و يا زود ارگاسم مي شويد!

اينهم مورد عذاب آوري براي زنان است.در هر دو جنس انسانها بعد از ارگاسم تماس با آلت جنسي به دليل تحريك بالايي كه شده بسيار شوك آور و عصبي است. اينكه شما نمي توانيد ارگاسم خود را كنترل كنيد باعث مي شود كه فقط چنين حسي را وارد كنيد! بايد ارگاسم خود را كنترل كنيد و سعي كنيد كه در لحظه مناسب به ارگاسم برسيد. اگر زود ارگاسم مي شويد زمان خود را براي معاشقه بيشتر كنيد تا وي نيز به مرز ارگاسم برسد.سكس دهاني را انجام دهيد تا زمانيكه ببينيد وي وارد مرحله ارگاسم شده و در حال رفتن به ارگاسم است.در اين زمان شروع به انجام دخول كنيد.اگر برعكس دير انزال هستيد ، وي را ارگاسم كنيد و ديگر به دخول ادامه ندهيد چون براي وي لذت بخش نيست و درد آور است. به وي استراحت بدهيد و از وي بخواهيد كه با شيوه اي ديگر مثل اورال سكس و يا همان سكس دهاني شما را تحريك و به مرحله ارگاسم برساند .

6-به او نمي گوييد كه مي خواهيد ارگاسم شويد.

اينكه مي خواهيد چه كنيد بسيار مهم است.در حال رابطه هستيد و ديگر آماده تخليه هستيد . حال اين تخليه كجا قرار است صورت بگيرد ، مثل واژن ، دهان ، بدن و يا هر جاي ديگر بماند. در ابتدا بايد حتما به وي بگوييد كه در حال ارگاسم شدن هستيد و چه مي خواهيد بكنيد.و اينكه آيا وي با اين كار موافق است يا خير.بحث نكنيد و لازم نيست توضيح زياد بدهيد و يا اينكه توضيح بشنويد كه چرا نه.اينكار مال الان نيست.تنها به وي اطلاع بدهيد و بگوييد چه مي خواهيد بكنيد.بعد در صورت عدم موافقت سريعا امكان ديگر را به وي اطلاع بدهيد.اما حرف بزنيد.در سكوت كارتان را نكنيد . وي بايد بداند.

7- شماها به يكباره هنرپيشه فيلمهاي پورن مي شويد! 

اين هم عادتي است كه يه تعداد از شماها داريد.به محض برقراري رابطه فكر مي كنيد كه كارتان خيلي درست است و سعي مي كنيد تمامي كارهايي را كه ديده ايد و خواسته ايد روزي انجام بدهيد انجام بدهيد! بسياري از زنان از رفتارهاي متفاوت و پورن در رابطه استقبال مي كنند اما بسياري از آنها هم درگير مسائل عاطفي بيشتري هستند و از چنين كارهايي اصلا استقبال نمي كنند.شما بايد شريك خود را بشناسيد.آيا وي به گروه خون شما مي خورد؟ آيا تقاضاهاي شما در سكس با هم تناسب دارد؟ آيا وي فردي است كه دلش مي خواهد تحت فشار قرار بگيرد و يا خير؟ تمام اينها بايد در قبل از هنگام سكس شناسايي شود. قبل از اينكه وي شما را فردي وحشي خطاب كند! زنان زيادي از لحظات ديوانگي و فشار استقبال مي كنند . اما اين دليل نيست كه شما فردي را كه ازشيوه ذهني وي اطلاعي نداريد ناگهان تحت فشار بگذاريد.موهايش را در زمان اورال سكس محكم بگيريد و چنگ بزنيد يا به باسنش با كف دست ضربه بزنيد ، از وي بخواهيد كه كارهايي را انجام دهد كه عموما مطلوب ذهنش نيست ، وي را بخواهيد فينگر يا فيست كنيد ، حرفهايي بزنيد كه چندان دلپذير نيست و يا هرچيز ديگري. اگر شما به چنين سكسي تمايل داريد بسادگي يا بايد از رفتاري كه خواستار انجام آن هستيد با فرد مورد علاقه خود جلوگيري كنيد و يا اينكه از وي جدا شده و به دنبال فردي باشيد كه با شما جور گردد. اما فكر نكنيد كه چون زنان زيادي بدنبال ماجراهاي متفاوت در سكس هستند همه زنها اينگونه اند!

8-ساكت هستيد!

من مطمئن هستم كه شما مي خواهيد زن در طول رابطه بلند بلند آه بكشد و چنگ بزند و سر و صدا كند. بگويد كه تندتر يا آرامتر و مدام بگويد كه خوبه و حرفهاي ديگر…بسيار طبيعي است كه زنان نيز در طول رابطه مي خواهند واكنش شما را بدانند.آنها بايد بدانند كه كار خود را خوب انجام مي دهند و يا خير. اينكه بدانند قدرت ارگاسم كردن شما را دارند.شما اگر ساكت باشيد فكر مي كنند كارشان را درست انجام نمي دهند.اينكه شما هم صدا كنيد و يا ساده اعلام كنيد كه چه حس خوبي داريد چيزيست كه شما براي تبديل از يك آماتور به يك حرفه اي لازم داريد

9-نحوه حركتي پمپ كردن شما بسيار نا بخردانه است!

بله. بسياري از مردان فكر مي كنند بايد مثل چكش بروي هاون بكوبند و درق درق پمپ بزنند. سرعت بالا داشته باشند و مدت طولاني! تمام اينها غلط است. تعداد زیادی از زنان از اين وضع اصلا خوششان نمي آيد و درد باعث مي شود كه زن ” آه” را به ” آي ” تبديل كند. اما مردان همچنان گوششان بدهكار نيست! آنها فكر مي كنند فقط زن صدا بدهد يعني دارد لذت ميبرد! آنها بخاطر اينكه نحوه عملكرد جنسي خود را عموما فارغ از درد ميبينند اصلا متوجه نيستند كه درد در اين رابطه مي تواند وجود داشته باشد. اين آن جايي است که فقط حرفه اي ها مي دانند چگونه عمل كنند. آنها آرام آلت را وارد مي كنند و پمپ مي كنند.سرعت و نفوذ خود را با شرايط پوزيشن و خواسته زن همراه مي كنند. زن هرچه به ارگاسم نزديكتر ميشود سرعت و قدرت را بالا ميبرند.نه اينكه سرعت و قدرت را بالا ببرند تا زن را به ارگاسم برسانند! آنها مي دانند كه زن اكنون در چه حسي و كجا قرار گرفته و اكنون چه ميزان فشار و نفوذ آلت را لازم دارد. آيا شما هم مي توانيد زنان را بخوانيد ؟



آیا سکس بعد از ازدواج فرق می کند؟
امروزه دیگر کسی نیست که از آمار بالای طلاق در میان خانواده ها بی اطلاع باشد و اینصرفا به کشور ما مربوط نمیشود بلکه تقریبا اکثر کشورهای دنیا درگیر آن هستند . قطعا عواملپنهان و آشکار زیادی در این مسئله دخیل هستند اما آنچه که موضوع بحث این مقاله قرار میگیردنقش سکس در رابطه زناشوئی و تغییرات آن قبل و بعد از ازدواج است . چرا که عامل محرکبسیاری از مردم برای ازدواج، نیاز مسلم آنها به داشتن روابط سکسی با جنس مخالف می باشد کهدر صو رت نبود دیدگاه صحیح نسبت به آن قطعا فرد را با مشکلات عدیده روبرو خواهد کرد کهاحساس سرخوردگی و بیزاری از سکس تنها بخشی از آن می باشد و گسترش این مشکلات سببفروپاشی خانواده های بسیاری گردیده است.

در جواب به این سوال که آیا سکس پس از ازدواج تغییر میکند، با ید بگویم بله . قطعا تغییرمیکند مخصوصا اگر قبل از ازدواج هرگز با همسرتان زندگی نکرده باشید . حال برای اینکه بدانیدچرا سکس پس از ازدواج دچار دگرگونی میشود توجه شما را به دلایل زیر جلب میکنم:اولا واقعیت این است که چون شما در حال حاضر با فرد مورد نظرتان زندگ ی میکنید، خوداین مسئله تمایل شما را به سکس مکرر تغییر میدهد (البته بسته به خود شما ممکن است کمتر یابیشتر شود).و اگرچه برخی مردم بر این باورند که سکس بعد از ازدواج باید باشکوه تر و لذت بخش ترباشد، با توجه به آنچه که از مردان و زنان متاهل شنیده ام، معمولا سکس بعد از ازدواج اولویت خودرا از دست میدهد.

با این وجود در این قسمت چند دلیل عمومی که چرا سکس بعد از ازدواج و در طول زندگی مشترک جایگاه خود را از دست میدهد را عنوان میکنم:
خرید خانه جدید بهر حال یک زوج جوان بعد از اینکه ازدواج کردند باید یک جائی با هم زندگی کنند . و بااینکه زیرزمین خانه پدری عروس جای خوبی بنظر میرسد چون اجاره نمیخواهد، چنین جائینمیتواند خانه ای ایده ال باشد . و خرید یک خانه جدید، مستلزم شغلی جدید و تعهدات مالی جدیداست

وقتی خانم حامله میشود، ممکن است زیاد سر حال نباشد یا مثل همیشه احساس سکسی نداشته باشد . بعد از اینکه بچه متولد میشود، باز هم او حوصله زیادی برای سکس ندارد . مطمئنا، باوجود غذا دادن، گریه های نیمه شب و سر و صداهای همیشگی بچه، هر دوی شما دیگر حال وحوصله و احساسی برای سکس نخواهید داشت.صورتحسابهاحالا که بچه و خانه جدید اضافه شدند، صورتحسابهای وحشتناک که همه را باید پرداختکنید نیز از راه میرسند . خیلی عالیه . اینطور نیست؟ خوب وقتی شب و روز کار میکنید تا خرج زندگی را در بیاورید قطعا امور داخل تختخواب در بالای لیست فعالیتهای شما قرار نخواهد داشت.

خانه دارییکی تمیز میکند، یکی پخت و پز . آقا باید خواروبار بخرد، خانم لباسها را میشوید . خانم
ملافه ها را عوض میکند، آقا سطل آشغال را بیرون میبرد و هزار تا کار جور و واجور دیگر . همه این کارهای طاقت فرسا را وقتی مجبور باشید هر روز انجام دهید، دیگر حسی برای رمانتیک بودن برای شما باقی نمی ماند.

عادات جسمی
بله، با عرض معذرت باید بگویم هر کسی، حتی خانمها، ممکن است عاداتی مثل آروغ زدن یا گوزیدن داشته باشند و آنچه که در طی این عادات از بدن ما خارج میشود مطمئنا بوی گل رز نخواهد داشت . به محض اینکه یکی از شما با چنین چیزهائی از جانب همسرتا ن روبرو شوید ناگهان صفت “سکسی” را در مورد او فراموش خواهید کرد . همچنین برای یک مرد زیاد آسان نیست که به دیدن زنش با صورت پوشیده از ماسک سبز رنگ یا دستگاه فر زنی روی موهایش عادت کند . اما نکته ای که وجود دارد این است که هیچیک از شما نمیتوانید برای همیشه چنین عاداتی را از یکدیگر پنهان کنید.

بی تفاوتی نسبت به سر و وضع خود
خیلی از مردم تا صحبت از راحت بودن در یک رابطه به میان می آید، یک کمی بیش از حداحساس راحتی میکنند و طوری لباس می پوشند که عین ولگردهای خیابان بنظر میرسند و در نتیجه جذابیت سکسی خود را از دست میدهند . البته این طبیعی است که در رابطه ای مثل زناشوئی باید احساس راحتی با یکدیگر داشت ولی این به معنی ول کردن خود نیست چون هیچ کس از یک آدم شلخته و کثیف خوشش نمی آید.

همیشه در دسترس بودن
اگر مثلا شما عاشق شکلات باشید و خانه شما مملو از بسته های شکلات خوشمزه باشد، فکرنمیکنم احساس خاصی نسبت به داشتن یا خوردن آن داشته باشید . اما اگر عاشق شکلات باشید وفقط یک تکه کوچک از آن داشته باشید، این تکه خوشمزه ترین شکلات دنیا خواهد بود . همین قضیه در مورد سکس هم صادق است . وقتی قبل از ازدواج با هزار زحمت و دردسر به سکس دسترسی پیدا میکردید، این برای شما خیلی با ارزش بود، اما حالا که میدانید سکس با همسرتان همیشه در اختیارتان است دیگر رغبت زیادی به آن ندارید، درست مثل شیر آبی که همیشه چکه میكند .

ایجاد تنوع
بنابراین باید راهی وجود داشته باشد تا بتوانید سکس بعد از ازدوا ج را به همان شیرینی و
حرارت قبل از ازدواج داشته باشید. نظر شما در اینباره چیست؟
قبل از اینکه وارد این بحث شوم یک خواهش مصرانه از آنهائی دارم که نمیخواهند قبل از ازدواج باشریکشان سکس داشته باشند و آن اینکه حتما بصورت باز و خیلی رک با او در مورد سکس و علایقتان در این مورد بحث کنید تا مطمئن شوید همسر بالقوه شما همان فردی است که مد نظر شماست وگرنه این را بدانید آنهائی که در زندگی مشترک، سکس بدون لذت را تجربه میکنند احتمال تیره بختی یا انحراف در زندگی آنها بیشتر است.حال بپردازیم به اینکه چگونه با وجود داشتن آ ن حلقۀ زیبا دور انگشتتان میتوانید آتش سکس را در خانه روشن نگهدارید.

قرارهای دوره ایخیلی خوب است که با وجود تمام مشغله هائی که ذکر آن رفت هر از گاهی قراری با همبگذارید که در آن هر دوی شما اجباری هم که شده شیک و پیک کنید و ساعاتی را به همان رمانتیکی قبل از ازدواج با هم بگذرانید . اگر از رستوران، سینما یا حتی هتل خوشتان نمی آید یا وقتش را ندارید هیچ مشکلی نیست . میتوانید فقط با هم قرار بگذارید که کمی به سر و وضعتان برسید و لحظاتی را با هم و در کنار هم با خوشی و ابراز علاقه بگذرانید.

گفتگو
در مورد چیزهای مورد علاقه تان، آرزوهایتان و روشهای تنوع در سکس یا آنچه که در اینمورد دوست دارید با هم صحبت کنید . حتی اگر از گفتن آنها شرم میکنید میتوانید بنویسید وبدهید همسرتان بخواند . بهر حال هر کسی محرکهای سکسی متفاوتی دارد که شما باید آنها را در مورد خود و همسرتان بخوبی بدانید.

فوری بودن
درست است که در هر زمانی نمیتوانید فورا سکس داشته باشید اما صمیمانه بوسیدن یکدیگر آنهم بدون هیچ دلیل خاصی میتواند هر دوی شما را برای سکس سر حال کند . یکدیگر را در آغوش بگیرید، ببوسید، نوازش کنید و بالاتر از همه اینها به یکدیگر عشق بورزید.

امکانات کمکی
مثلا استفاده از فیلمها در این زمینه میتواند به هر دوی شما ایده های جدید بدهد و سکس
شما را متحول نماید . در نظر بگیرید وقتی که در حال انجام سکس با همسرتان هستید صدای آه و ناله زن و مرد دیگری از تلویزیون به گوش برسد . امتحانش ضرری ندارد . علاوه بر آن استفاده از لوازم مخصوص سکس (مثل روان کننده ها ) در حد امکان بسیار مؤثر است . بهر حال تا چیزهای مختلف را امتحان نکنید از کجا میخواهید بفهمید از کدامیک خوشتان می آید.

تغییر محل

بهتر است هر چند وقت سکس را جائی غیر از اتاق خواب همیشگی انجام دهید . مثلا یک
مسافرخانه دور افتاده چطوره؟ یا زیر یک چادر بزرگ تفریحی در یک گردشگاه خلوت با صدای آواز جیرجیرکها چطور؟ در هر صورت تنوع در چشم انداز محل انجام سکس، خود عاملی برای جذابیت بیشتر آن خواهد بود.

امتحان وضعیتهای مختلف
استفاده از وضعیتها و حالات مختلف انجام سکس هیجان و جذابیت معاشقه را صد چندان خواهد کرد . با امتحان کردن وضعیتهای مختلف بمرور متوجه خواهید شد که کدام وضعیت برای شما مناسبتر است یا بیشتر از آن لذت میبرید.
اما البته شکی در این نیست که وقتی ازدواج کنید زندگی سکسی شما متحول خواهد شد این لزوما بمعنی عدم سکس یا مشکل شدن آن نیست . ازواج بنوبه خود به هیچ وجه ساده نیست و مانند تمام عوامل آن، اگر میخواهید سکسی سرزنده و با نشاط داشته باشید باید برای آن تلاش کنید وگرنه کسی آنرا دو دستی تقدیم شما نخواهد کرد.

در مورد حالات سكس هم اگر كسی مایل بود به ایمیل من پیغام دهد تا حالات و توضیحات آنها را برایش ارسال كنم

درباره سلامت , سلامت روان ,
admin شنبه 12 مهر 1393 زمان : 16:04 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 407
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,197
  • بازدید ماه : 412
  • بازدید سال : 78,970
  • بازدید کلی : 805,021

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد